Tellimisinfo

TELLIMINE

Momentin.ee e-poest ostmine on lihtne! Tellimuse vormistamine võtab aega umbes 3 minutit. Järgige järgnevaid samme ning nautige enneolematult soodsaid hindasid!

1. samm: Valige toode, mida soovite osta, vajutades nupule „LISA KORVI“. Valitud tooteid on võimalik näha, kui vajutate nuppu „OSTUKORV“, mis asub üleval paremal nurgas. Ostukorvis on võimalik valitud koguseid muuta või tooteid kustutada.

2. samm: Kui olete kõik tooted ostukorvi sisestanud, vajutage nuppu „OSTMA“.

3. samm: Valige Teile sobilik kauba kättetoimetamise viis ning täitke kõik vajalikud väljad. Kaupa on võimalik tellida:

– Kulleriga üle Eesti (Sendpack OÜ) (3-5 tööpäeva) HIND: 6.90€

– SmartPosti pakiautomaati (2-5 tööpäeva) HIND: 4.49€

– Pakume klientidele tasuta transporti alates 79€ tellimustest.

*Tarneaeg võib muutuda kui kullerpartneritel on kiiremad perioodid (erinevad suured ostukampaaniad, tähtpäevad jne). 

Kontrollige kontaktandmete õigsust, et vältida viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel.

NB! Alaealised (alla 18-aastased) alkohoolseid jooke tellida ei saa ning neile kaupa ei väljastata. Kullerfirma on kohustatud küsima kliendilt isikut tõendavat dokumenti ja ei tohi kaupa üle anda selle puudumisel.

4. samm: Valige Teile sobilik makseviis (pangalingiga või krediitkaardiga).

eDrinks.ee kodulehel toodud toodete hinnad sisaldavad käibemaksu. Hindadele lisandub saatmiskulu ja pandi maksumus (õlu, siider). Saatmiskulu suurus sõltub Teie valitud teenusepakkujast ning see on välja toodud tellimuse vormistamise juures.

Tellitud kauba eest saate tasuda pangalingiga. Tellimus suunatakse täitmisele pärast arve tasumist ja Teid informeeritakse sellest e-posti teel.

NB! Pangalingiga makstes vajutage pärast makse sooritamist nuppu „TAGASI KAUPMEHE JUURDE”.

Juhul kui momentin.ee kodulehel toodud hindades esineb vigu, mis on sedavõrd ilmsed, et klient peab aru saama, et tegemist on vigadega, ei väljastata tooteid vea tõttu odavamana kajastatud hinnaga. Momentin.ee jätab endale õiguse hindasid muuta.

KAUBA KOHALETOIMETAMINE

Tellitud kaup toimetatakse Teieni SmartPOSTi või Sendpack kullerteenuse vahendusel 2–6 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist Momentin Eesti OÜ arvelduskontole.

Juhul kui valite kättetoimetamiseks SmartPOSTi pakiautomaadi, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie valitud SmartPOSTi pakiautomaati. Kauba kohalejõudmise kohta saabub Teie telefonile SMS-teade koos paki väljastuskoodiga. Kui Te ei lähe pakile SmartPOSTi määratud ajavahemiku jooksul järele, siis kannate Teie kõik paki tagastamisega või pikemaajalise hoiustamisega seotud ning muud tekkida võivad kulud.

NB! SmartPOSTi pakiautomaati on lisaks koodile vaja sisestada ka oma ID-kaart, et teostada vanusekontroll.

Juhul kui valite kättetoimetamiseks Sendpacki kulleri, tarnitakse kaup tellimuse vormistamisel Teie märgitud aadressile. Kauba üleandmise täpne aeg lepitakse eelnevalt kokku telefoni või e-posti teel. Kaup toimetatakse kohale E–R ajavahemikul kl 10–20.

Toodete kättesaamisel on kliendil kohustus koheselt kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele.

Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada kullerit ning meid meid, kirjutades e-maili aadressile epood@momentin.ee.

Teie vastutate, et olete esitanud kauba tellimisel korrektsed isikuandmed, aadressi ja kontakttelefoni. Momentin.ee ja kullerfirma ei vastuta kauba kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Juhul kui saadetis on saanud kahjustada, tuleb kahjustuse tekkimise aeg ja põhjus fikseerida kullerfirma esindaja juuresolekul.

Momentin.ee ja kuller vastutavad, et kaup jõuab kohale tervena, omab kaubanduslikku väljanägemist ja vastab momentin.ee e-poes kirjeldatule. Juhul kui Teieni jõuab katkine või vigastatud toode, asendatakse see uuega või kompenseeritakse väärtus rahaliselt. Kui kauba vastuvõtmisel märkate, et pakend on purunenud või märg, siis ärge saadetist vastu võtke, vaid tehke sellekohane avaldus kullerile ja informeerige meid, kirjutades e-posti aadressile epood@momentin.ee.

NB! Erisoovid ning muud märkused (nt fonolukk ei tööta, hoovis on kuri koer, olen hõivatud kl 1214, keegi teine võtab Teie asemel kauba vastu jne), saate sisestada infokasti. Infokasti leiate, kui olete ostu sooritamisel jõudnud nii kaugele, et peate sisestama oma andmed.

Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab müüja kliendile raha tagasi viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitma hakkamisest ja müügilepingu sõlmimisest, teavitades sellest klienti e-posti teel koos loobumise põhjusega. Juhul, kui müüja loobub tellimuse täitma hakkamisest ja müügilepingu sõlmimisest, tagastatakse tellimuse maksumus kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti

KAUBA TAGASTAMINE

Vastavalt Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidele ei laiene tarbija lepingust taganemise ja kauba tagastamise õigus alkohoolsetele jookidele.

Kui kaup on vale või defektiga, siis tuleb Momentin Eesti OÜ-d sellest teavitada kohe kauba kättesaamisel e-posti aadressil epood@momentin.ee. Vale või defektiga kauba väljavahetamise või tagastamise kulud kannab momentin.ee

TELLIMUSE TÜHISTAMINE

Tellimust on võimalik tühistada, kui võtate meiega ühendust epood@momentin.ee enne, kui oleme kauba laost välja saatnud. Kui kaup on juba laost kulleriga välja saadetud, pole võimalik tellimust tühistada.

KONTO LOOMINE JA PÜSIKLIENDI EELISED

Tellimuse vormistamiseks pole konto omamine vajalik. Kui Te aga loote endale momentin.ee konto, saate vormistada oste kiiremini, vaadata tellimuste ajalugu, kasutada sooduskuponge ning valida juba eelnevalt sisestatud kohaletoimetamise aadresside vahel. Püsikliendi soodustused ei laiene kohaletoimetamise tasule ja pandile.

IGALE REGISTREERUNUD KLIENDILE KEHTIB AUTOMAATSELT 20% ALLAHINDLUST. Peale registeerumist on kõik hinnad kuvatud juba soodushinnaga ja allahindluse rakendumist saate kontrollida ostukorvis, v.a kampaanias olevad fikseeritud soodushinnaga tooted ning TOHI ja FRITZ kaubamärkide tooted.

Lisaks kehtib meie püsiklientidele ühekordne sünnipäeva sooduskood -30%, mida saab kasutada 7p jooksul enne/pärast kliendiandmetesse märgitud sünnipäeva.

Konto loomiseks on võimalik teha tellimislehel linnuke kasti „LOOGE KONTO“ või klikates esilehel nupule “SISENE VÕI REGISTREERU”. Valige endale meelepärane salasõna ja konto ongi loodud. Teie e-postile saabub ka vastavasisuline kinnitus. Kui tekib tõrkeid või küsimusi, võtke palun ühendust epood@momentin.ee.

momentin.ee klientide andmebaasis olevad andmed on konfidentsiaalsed, neid kasutatakse vaid tellimuste täitmiseks ja klientidele nende soovil pakkumiste edastamiseks. Andmete töötlemisel lähtutakse isikuandmete kaitse seadusest ja muudest õigusaktidest. Andmeid ei avaldata kolmandatele isikutele, v.a juhul, kui seda näevad ette kehtivad seadused. Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist momentin.ee andmebaasist.

OTSETURUNDUS

Momentin.ee saadab Kliendile uudiskirju ja pakkumisi Kliendi mailiaadressile ainult juhul, kui Klient on oma soovi kinnitanud e-poes kliendiks registreerimisel. Klient saab igal ajal loobuda otsepostituse kirjadest ka otsepostituse kirja all olevate juhiste/lingi kaudu või andes enda soovist teada meiliaadressil epood@momentin.ee.

KÜPSISTE KASUTAMINE

Momentin.ee kasutab küpsiseid, et tagada e-poe toimivus. Küpsised on väikesed andmefailid, mida veebisait salvestab kliendi kõvakettale. Küpsised aitavad jälgida ja parandada veebisaidi funktsionaalsust ja kasutusmugavust. Klient saab küpsiseid igal ajal oma brauseri seadete kaudu kustutada või blokeerida, kuid see võib häirida e-poe funktsionaalsust või funktsioone.

Kinnitan, et olen vähemalt 18-aastane

Meie e-poe külastamiseks peate olema vähemalt 18 aastane.